.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور جاسبی به مسئولان دانشگاه آزاد

رئيس دانشگاه آزاد خطاب به مسئولان اين دانشگاه گفت: سريالي ساختمان نسازيد و تمام ساختمان‌هاي مورد نياز خود را همزمان با هم شروع كنيد و ساخت و سازها را توسعه دهيد.
رئيس دانشگاه آزاد خطاب به مسئولان اين دانشگاه گفت: سريالي ساختمان نسازيد و تمام ساختمان‌هاي مورد نياز خود را همزمان با هم شروع كنيد و ساخت و سازها را توسعه دهيد.

به گزارش فارس، عبدالله جعفرعلي جاسبي رئيس دانشگاه آزاد در مراسم افتتاح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه آزاد مركز بوانات، با اشاره به روند شكل‌گيري دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد در سال ۶۱ با كمك يك ميليون تومان حضرت امام‌خميني(ره) در ساختمان استيجاري واقع در خيابان اسكندري كار خود را آغاز كرد.

وي افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامي داراي ۴۲۰ واحد و مركز دانشگاهي ،۱۷ منطقه، ۲۵ شعبه فعال علوم و تحقيقات، ۴ ميليون فارغ التحصيل، يك ميليون و ۶۰۰ هزار دانشجو و بيش از ۲۰ ميليون متر مربع فضاي آموزشي است.

رئيس دانشگاه آزاد با بيان اينكه موفقيت‌هاي دانشگاه آزاد حاصل الطاف الهي است، خاطرنشان كرد: تمام دستاوردها و موفقيت‌هاي دانشگاه آزاد در عرصه‌هاي مختلف ملي وبين‌المللي حاصل الطاف و ياري خداوند بوده است و ما كمترين نقش را در اين زمينه داشته‌ايم.

جاسبي با اشاره به كار توأم با عشق و علاقه مسئولان در دانشگاه آزاد گفت: رمز موفقيت و پيروزي دانشگاه آزاد همت، تلاش و كار با عشق، انگيزه و علاقه است.

وي خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد مركز بوانات اظهار داشت: سريالي ساختمان نسازيد و تمام ساختمان‌هاي مورد نياز خود را همزمان با هم شروع كنيد و ساخت و سازها را توسعه دهيد.

رئيس دانشگاه آزاد با اشاره به افزايش امكانات در مراكز و واحدهاي دانشگاهي خاطرنشان كرد: تمام واحدهاي دانشگاهي بايد داراي سالن تربيت‌بدني، سلف سرويس، مسجد و خوابگاه باشند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: در صورت تأمين هيئت علمي و توسعه فضاي عمراني مركز بوانات به واحد دانشگاهي تبديل مي‌شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.